a7lashella

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجو منك أن تعرّف نفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه وسنسعد بذلك فى منتديات أحلى شلة .


نورتوا المنتدى
يسعدنا أن تنضم إلى أسرتنا بالتسجيل
للتسجيل فى مـنـتـديــات أحلى شلة
و إذا كنت مسجل لدينا لا تبخل علينا بالدخول



 
الرئيسيةHomeالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 البنات أشكال وألوان

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sherooo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى


الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 40
تاريخ التسجيل : 29/10/2007
عدد الرسائل : 3152

مُساهمةموضوع: البنات أشكال وألوان   الأحد سبتمبر 27, 2009 6:10 am

البنات اشكال والوان .. عيون حلوه ورموش جنان .. بس فيهم حاجه واحده .. في كل بنت في كل زمان ... لو حبتها تولع فيك .. لو ترميها تموت عليك .. اخلص ليها وحب فيها .. وشوف اللي هيجرى ليك ... قولها مره بحبك موت .. هتقولك يا شيخ روح موت .. وتعذب قلبك ليلاتي .. وعمرك ما تكون مبسوط ... خلي دموعها متبطلش .. ابعد عنها ومتسألش .. سيبها تشوف الويل في بعدك .. أأسى عليها ومتزعلش .. فيها ايه لو حست بيك .. تدوب فيها وتعشق عنيك .. يا خساره دا طبع ماليها .. مش هيتغير بايديك ... ادعي بس وقول يا رب .. تلاقي بنت في قلبها حب .. تديك اخلاص وحنيه .. بدل ما تاخد وهم وكدب




قالو منين البلد .. انا قلت مصراوي ..
فيها الوداد والسند .. ان كنت لها ناوي ..
يا أهل السماحه يا واحه .. لكل ضيف غاوي ..
وكفايه منها إمام الامه شعراوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
metab
المشرف العام
المشرف العام
avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 26/01/2009
عدد الرسائل : 5003

مُساهمةموضوع: رد: البنات أشكال وألوان   الأحد سبتمبر 27, 2009 9:19 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
فعلا عندك حق يا شيرووووووووو شكل مجرب الحكاية دى
غالبا دا اللى بيحصل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emad_0715
...::| عضو فعال |::...
...::| عضو فعال |::...
avatar

الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 29/01/2009
عدد الرسائل : 2000

مُساهمةموضوع: رد: البنات أشكال وألوان   الأحد سبتمبر 27, 2009 10:34 am

100 مية ياكبير

وهو دة فعلا الكلام الزين

ودة الواقع المرير للاسف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AMIRA
...::| عضو ذهبي |::...
...::| عضو ذهبي |::...
avatar

الجنس : انثى
أنــــا :
المتصفح المفضل :
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 18/04/2009
عدد الرسائل : 4113

مُساهمةموضوع: رد: البنات أشكال وألوان   الأحد سبتمبر 27, 2009 6:23 pm

ايه ده انت عملت هجوم على البنااات بقى
بتخلـــــــــــــــــص طاااااارك
ولا ايه الموضوع
بس على فكره المعامله بتكون
بالمثل يعنى عامل الناس كما تحب ان
يعاملونك فا لو الشخص حب البنت
باخلاص ووفاااء اكيد مش هيلاقى
اللى يتمنه وربنا بيدى كل شخص على اد نيته

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
togy
...::| عضو ماسي |::...
...::| عضو ماسي |::...
avatar

الجنس : انثى
أنــــا :
المتصفح المفضل :
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 15/03/2009
عدد الرسائل : 6403

مُساهمةموضوع: رد: البنات أشكال وألوان   الأحد سبتمبر 27, 2009 9:39 pm

ايــــــــه ده ايـــــــه ده
ايه يا عم شيروووووووو
والله اللي انا اعرفه ان
انتم اللي كده .. مش احنا
وبعدين المثل بيقول
ان الرجالة شبه طابع البوسته ................ وانتو باءه عارفين باقي المثل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lovely semsem
...::| عضو نشيط |::...
...::| عضو نشيط |::...
avatar

الجنس : انثى
أنــــا :
مزاجى :
المتصفح المفضل :
العمر : 33
تاريخ التسجيل : 23/11/2009
عدد الرسائل : 562

مُساهمةموضوع: رد: البنات أشكال وألوان   الأحد ديسمبر 13, 2009 4:50 pm


والله عندك حق ياتوجى

هما مش كده هما ابو كده

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sherooo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى


الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 40
تاريخ التسجيل : 29/10/2007
عدد الرسائل : 3152

مُساهمةموضوع: رد: البنات أشكال وألوان   الأحد ديسمبر 13, 2009 5:53 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه




قالو منين البلد .. انا قلت مصراوي ..
فيها الوداد والسند .. ان كنت لها ناوي ..
يا أهل السماحه يا واحه .. لكل ضيف غاوي ..
وكفايه منها إمام الامه شعراوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الشيف سيد
...::| عضو مجتهد |::...
...::| عضو مجتهد |::...
avatar

الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 39
تاريخ التسجيل : 31/08/2009
عدد الرسائل : 320

مُساهمةموضوع: انواع وانواع   الأحد ديسمبر 13, 2009 7:46 pm

مع احتلرامى لجميع الاعضاء والاراء

البنات بالطبع انواع

وقد نصادف فى حياتنا العمليه تلك الانواع التى اشار اليها شيرو

ولكن اؤكدلكم ان هناك بنات عايزه تكون صح

وهناك من تظلم باعين الناس لنهم شاهدوا المظهر ولم يشاهدوا الجوهر

حتى لو كان المظهر هناك العديد من الانتقضات

لكن من الممكن بعد التوجيه والنصيحه يتفق الشكل مع الجوهر

تغيب عند بعض البنات الحقائق التى لابد ان تلزم بها ولا تجرف مع تيار الموضه والعلمانيه

لااطيل عليكم بالكلام ولكنى احبيت ان ابدى وجه نظر

ان هناك المتقبل للاصلاح

وهناك انواع جميله لها منا كل تقدير واحترام


قلوبهم تدق بذكر الله وخشيته

وعمار قلوبهم حب الله ورسوله

مع خالص تحياتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sherooo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى


الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 40
تاريخ التسجيل : 29/10/2007
عدد الرسائل : 3152

مُساهمةموضوع: رد: البنات أشكال وألوان   الأحد ديسمبر 13, 2009 11:29 pm

شكرا يا سيد لمرورك وردك

والف شكر لرأيك الغالى




قالو منين البلد .. انا قلت مصراوي ..
فيها الوداد والسند .. ان كنت لها ناوي ..
يا أهل السماحه يا واحه .. لكل ضيف غاوي ..
وكفايه منها إمام الامه شعراوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
البنات أشكال وألوان
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
a7lashella :: المنتديات العامة :: منتدى الحوار والنقاش الجاد-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» يونيفورم_بدلة حارس الامن _ ( شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
أمس في 3:52 pm من طرف ناناجمس

» عبايات خروج_( 01102226477 )
أمس في 3:20 pm من طرف ناناجمس

» يونيفورم_افضل يونيفورم مهندسين-( شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
أمس في 2:34 pm من طرف ناناجمس

» Caps graduation_( شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
أمس في 1:41 pm من طرف ناناجمس

» يونيفورم_محل بيع ملابس عمل _ شركة 3A لليونيفورم (01200561116 )يونيفورم
أمس في 12:38 pm من طرف ناناجمس

» يونيفورم_محل بيع ملابس عمال _(شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
أمس في 10:00 am من طرف ناناجمس

» يونيفورم_ملابس حضانات _(شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الثلاثاء يونيو 19, 2018 3:51 pm من طرف ناناجمس

» مفروشات طبية _01102226499 ( السلام للملابس الطبية)
الثلاثاء يونيو 19, 2018 3:19 pm من طرف ناناجمس

»  شركة توريد مستلزمات الفندق_ ( السلام للتوريدات الفندقية 01102226488 )
الثلاثاء يونيو 19, 2018 2:45 pm من طرف ناناجمس

» عبايات سعودية_( 01102226477 )
الثلاثاء يونيو 19, 2018 2:11 pm من طرف ناناجمس

» يونيفورم_اكبر شركة يونيفورم مصانع فى مصر_( شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
الثلاثاء يونيو 19, 2018 1:40 pm من طرف ناناجمس

» Gown graduation_( شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الثلاثاء يونيو 19, 2018 1:06 pm من طرف ناناجمس

» يونيفورم_محل بيع يونيفورم _(شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الثلاثاء يونيو 19, 2018 11:07 am من طرف ناناجمس

» يونيفورم_متجر يونيفورم _شركة 3A لليونيفورم (01200561116 )يونيفورم
الثلاثاء يونيو 19, 2018 9:58 am من طرف ناناجمس

» يونيفورم_ملابس عمال المطعم _ ( شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الإثنين يونيو 18, 2018 2:16 pm من طرف ناناجمس

» يونيفورم_ملابس عمال المطعم _ ( شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الإثنين يونيو 18, 2018 2:14 pm من طرف ناناجمس

» يونيفورم_محل بيع يونيفورم فنادق _(شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
الإثنين يونيو 18, 2018 1:47 pm من طرف ناناجمس

» اسدالات وملابس محجبات _(01102226477 )
الإثنين يونيو 18, 2018 1:22 pm من طرف ناناجمس

» موديلات عبايات سوداء للتفصيل-( 01102226477 )
الإثنين يونيو 18, 2018 12:56 pm من طرف ناناجمس

» يونيفورم مصانع-( شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
الإثنين يونيو 18, 2018 12:27 pm من طرف ناناجمس

الوقت الذى استغرقته بالموقع أحلــى شلة لكل الشلـــــة


الموضوعات المكتوبة لا تعبر بالضرورة عن رأي الموقع 


Powered by © ahlamontada ® Version 3.8.6Copyright ©2000 - 2014,
Jelsoft Enterprises Ltd.Search Engine Friendly URLs by © phpBB2 3.5.1
©2014,a7lashella, Inc.