a7lashella

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجو منك أن تعرّف نفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه وسنسعد بذلك فى منتديات أحلى شلة .


نورتوا المنتدى
يسعدنا أن تنضم إلى أسرتنا بالتسجيل
للتسجيل فى مـنـتـديــات أحلى شلة
و إذا كنت مسجل لدينا لا تبخل علينا بالدخول



 
الرئيسيةHomeالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 أسرع خمس طرق للتخلص من حبيبتـــــك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
metab
المشرف العام
المشرف العام
avatar

الجنس : ذكر
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 26/01/2009
عدد الرسائل : 5003

مُساهمةموضوع: أسرع خمس طرق للتخلص من حبيبتـــــك   الإثنين سبتمبر 28, 2009 7:11 pm








خلاص بح.. بدأت تشعر بأن الفيلم جاب آخره.. وأن العلاقة بينك وبين من تحب أصبحت..
فاترة لا سخنة ولا باردة.. زي المية لا ليها لون ولا طعم.. م الآخر وصلت للمنتهى..
ولم يعد هناك بعد ذلك إلا "الخلع!". .

يعنى عاوز تخلع من الأخر وعاوز طريقه
؟ أوكى استعنا على الشقى بالله ::

في السطور القادمة نقدم لك خمس طرق "مودرن
وكلاسيك" للخلع من حبيبتك..
بالذوق أو بالعافية.. مش فارقة معانا!

خد نفس
طويل وابدأ في كتابة إيميل غرامي من النوع الجامد جدا الذي يذيب أشد القلوب تحجرا
واشرح لحبيبتك كيف أنك لا تستطيع أن تعيش من غيرها ثانية واحدة وأنك تفـــكر فيها
طــول الليل والنهار وأنها -على رأي اللمبي- "الحب الحب.. الشوق الشوق" فقط لا تنسَ
أن تبدأ رسالتك بـ"حبيبتي مروة" وأن تنهيها بـ" بحبك يا مروة"..
نعم نحن نعلم أن
حبيبتك اسمها "ليلى".. وهو المطلوب إثباته

اكتشف فجأة أن لك جذورا صعيدية
واحضر في اليوم التالي إلى حبيبتك وأنت ترتدي الجلباب الصعيدي وتحمل كفنك علي يدك..
قبل أن تفيق هي من صدمتها قل لها الحقيقة العارية
"امبارح بس اكتشفت إن جدي السابع
كان من الصعيد.. وإن عليه تار بايت مع عيلة الدهاشنة"..
ثم "والحل الوحيد عشان
ماياخدوش بتارهم مني ومايقتلونيش.. إني أتجوز بنت عم جدي.."
ودموعها تنهمر استمر في
الضغط "طبعا أنا رفضت أضحي بحبك لي.. وقلت لهم أموت ولا أسيبك يا ليلى..
وعشان كده
جبت معايا كفني وهاطلع من هنا عليهم على طول.. أموت ولا أضحي بحبك.."
النتيجة
مضمونة.. ليلى بنفسها هي التي ستقدم لك شبكة خطوبتك على بنت عم جدك.. الصعيدي
!

وأنت جالس في الكازينو مع حبيبتك وتنظر بعينين ساهمتين إلى منظر غروب
الشمس في النيل.. قل لها..
"ليلى.. أنا عاوز أقول لك على حاجة".. ستنظر لك بعيون
قلقة.. استمر في التسهيم في الغروب
وأنت تقول لها "كان بقالي فترة حاسس إني تعبان
قوي.. وصحتى مفستكة.. ومش قادر أقف على رجلي..
فرحت للدكتور اللي خوفني أكتر وطلب
مني تحاليل وطلعت النتيجة..
" فترة صمت طويلة ضرورية للتأثير الدارمي ويا سلام لو
كان في الخلفية موسيقى تصويرية ثم ألقِ بالقنبلة..
"أنا عندي.. عندي.. المرض
الوحش.. ومش هاعيش إلا شهور قليلة.. وماقدرش أظلمك معايا أكتر من كده" ثم انهض فجأة
من مكانك واترك المكان كله ودعها وهي تبتلع الصدمة.. وتدفع حساب العصير أيضا
!

اتصل بحبيبتك وقل لها إنك تريد أن تقابلها لأمر مهم جدا.. اصنع كل علامات
القلق والحيرة على وجهك ثم قل لها بأن خالك الموجود في البرازيل منذ أكثر من 30 سنة
أرسل إليك عقد عمل في مزارع البن هناك وأنها فرصة لا يمكن أن تعوض وأن حال البلد
هنا لا يسر عدوا ولاحبيبا وأن فرصة أن تعمل هنا في هذا المنصب الخطير
"عامل في
مزرعة بن" معدومة لأننا في مصر لا نزرع البن أصلا!..

ولأنك شهم وابن بلد فإنك ستقول
لها "ليلى.. أنا مش ممكن أعذبك معايا أكتر من كده.. ومش عارف هارجع من البرازيل
إمتى ولا أصلا جايز مارجعش.. البن كان أقوى ما بينّا.. الوداع.. الوداع يا ليلى"!..
ولا تنسَ أن ترسل لها بعد كام شهر كيلة من البن البرازيلي "المحوج" الذي يبيعه عم
"طه" على أول شارعكم.. حتى تتأكد من أنك هناك فعلا!

وأخيرا ::
إذا قمت
بكل هذه المحاولات مع "ليلى"..
بعت لها إيميل غلط...
واتجوزت بنت عم جدك
السابع ذات الجذور الصعيدية..
وأصبت بالسرطان من أجلها.. وسافرت البرازيل حتى
تخلع..
ورغم كل هذا ظلت متعلقة بك.. لا يوجد حل شيك آخر..

كده قدامك حل
واحد يا بوب

قل لها وأنت تنظر في عينيها بوقاحة: " بت.. أنا مش طايقك ومش
عاوز أشوف وشك تاني!"..
طبعا ده منظرها سا عتها كده بالظبط

إذا استمرت في
حبها لك.. فلم يعد هناك حل عملي للتخلص منها سوى أن.. تتزوجها

وصلنى ع الميل

بعيدا عن التعصب والحرب طبعا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AMIRA
...::| عضو ذهبي |::...
...::| عضو ذهبي |::...
avatar

الجنس : انثى
أنــــا :
المتصفح المفضل :
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 18/04/2009
عدد الرسائل : 4113

مُساهمةموضوع: رد: أسرع خمس طرق للتخلص من حبيبتـــــك   الإثنين سبتمبر 28, 2009 7:21 pm

ههههههههههههههههههه ايه يا عم ده
هى البنات بتلاحق عليكم
والله تلاقيا مش طايقكم
ولا بتدور على حااجه تتخلص منكم
يلا بقى بناااااااات وشباب اخر زمن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
DEMO30
...::| فريـق الدعـم الفنـي |::...
...::| فريـق الدعـم الفنـي |::...
avatar

الجنس : ذكر
أنــــا :
مزاجى :
المتصفح المفضل :
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 27/02/2009
عدد الرسائل : 6878

مُساهمةموضوع: رد: أسرع خمس طرق للتخلص من حبيبتـــــك   الثلاثاء سبتمبر 29, 2009 3:08 am

ههههههههههههه

ايه الحل العصرى الجميييييييييييل جدااااااااااااا ده يا متعب

والله أخر خاجة مش متصور أن فيه كدا فعلا

مكنتش عندى الافكار بتعتك الجميلة دى

شكــــــــــــــــرا

يا حبيب ليلى





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
togy
...::| عضو ماسي |::...
...::| عضو ماسي |::...
avatar

الجنس : انثى
أنــــا :
المتصفح المفضل :
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 15/03/2009
عدد الرسائل : 6403

مُساهمةموضوع: رد: أسرع خمس طرق للتخلص من حبيبتـــــك   الثلاثاء سبتمبر 29, 2009 11:02 am

ههههههههههههههههههههههه
طب وعلي ايه القرف دا كله
قولها انا مش عايزك وهي
تكسر وراك قله
المثل بيقول الباب يفوت ميت جمل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
أسرع خمس طرق للتخلص من حبيبتـــــك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
a7lashella :: المنتديات العامة :: المنتدى العام-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» يونيفورم مدارس بنات _(شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
أمس في 3:29 pm من طرف ناناجمس

»  يونيفورم شيفات -( شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
أمس في 2:27 pm من طرف ناناجمس

» شركة تصنيع يونيفورم فنادق _شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
أمس في 1:26 pm من طرف ناناجمس

» متجر يونيفورم شركات الامن _( شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
أمس في 12:39 pm من طرف ناناجمس

»  يونيفورم شركات البترول _( شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
أمس في 11:37 am من طرف ناناجمس

» جميع موديلات ارواب التخرج_( شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
أمس في 10:29 am من طرف ناناجمس

» اسعار يونيفورم_شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
أمس في 9:45 am من طرف ناناجمس

»  زي حضانه _(شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الأربعاء يناير 17, 2018 3:15 pm من طرف ناناجمس

» يونيفورم مستشفى_( شركة السلام للملابس الطبية 01118689995 )
الأربعاء يناير 17, 2018 2:31 pm من طرف ناناجمس

»  يونيفورم شركات الامن _( شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
الأربعاء يناير 17, 2018 1:55 pm من طرف ناناجمس

» بدلة عمال – ملابس شركات البترول _( شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
الأربعاء يناير 17, 2018 12:55 pm من طرف ناناجمس

» صور موديلات يونيفورم _(شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الأربعاء يناير 17, 2018 12:00 pm من طرف ناناجمس

» ارواب تخرج جاهزة وتفصيل_( شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الأربعاء يناير 17, 2018 9:46 am من طرف ناناجمس

» يونيفورم عمال المطاعم -شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الثلاثاء يناير 16, 2018 3:15 pm من طرف ناناجمس

» صور يونيفورم مدارس _(شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الثلاثاء يناير 16, 2018 2:49 pm من طرف ناناجمس

» يونيفورم فندق -شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
الثلاثاء يناير 16, 2018 2:13 pm من طرف ناناجمس

» ملابس عمال المصانع -شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
الثلاثاء يناير 16, 2018 1:37 pm من طرف ناناجمس

» لبس حارس الامن _(شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
الثلاثاء يناير 16, 2018 12:14 pm من طرف ناناجمس

» اسعار يونيفورم حفلات الخريجين_( شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الثلاثاء يناير 16, 2018 11:28 am من طرف ناناجمس

» ملابس يونيفورم_(شركة السلام لليونيفورم  01118689995 ) 
الثلاثاء يناير 16, 2018 9:56 am من طرف ناناجمس

الوقت الذى استغرقته بالموقع أحلــى شلة لكل الشلـــــة


الموضوعات المكتوبة لا تعبر بالضرورة عن رأي الموقع 


Powered by © ahlamontada ® Version 3.8.6Copyright ©2000 - 2014,
Jelsoft Enterprises Ltd.Search Engine Friendly URLs by © phpBB2 3.5.1
©2014,a7lashella, Inc.