a7lashella

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجو منك أن تعرّف نفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه وسنسعد بذلك فى منتديات أحلى شلة .


نورتوا المنتدى
يسعدنا أن تنضم إلى أسرتنا بالتسجيل
للتسجيل فى مـنـتـديــات أحلى شلة
و إذا كنت مسجل لدينا لا تبخل علينا بالدخول



 
الرئيسيةHomeالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sherooo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى


الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 40
تاريخ التسجيل : 29/10/2007
عدد الرسائل : 3152

مُساهمةموضوع: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الأربعاء فبراير 18, 2009 10:43 pm

أولا : الولد بيحب البنت الرقيقة

رفعوا صوتكم يا بنات .
و أول ما تشوفى حاجه وحشة ..يغمى عليكى من كتر الرقة
عيطى كتير . العياط دليل على الاحساس المرهف نكدى عليه الليلة .


ثانيا: الولد بيحب البنت الرومانسية

سبلى له .اسرحى كتير كلميه عن القمر و حاجات من دى .قوليله شايف القمر يا عتريس
لازم تكونى هيمانه و انتى بتتكلمى . و يكون صوتك واطى .. وشوشة .


ثالثا : الولد بيحب البنت المؤدبه

قولى له انه اول واحد فى حياتك حتى لو كنتى متجوزة قبل كده و حامل فى توأم..
و لو سأل على انتفاخ بطنك قولى له ده كيس دهنى
و لو عارف و متأكد انه كان لك علاقات كثيرة قبله دى كلها اشاعات ده هما اللى كانوا معجبين بيا لكن انا ولا سألت فيهم كلهم



رابعا : الولد بيحب البنت style

كل ما تشوفى حاجه جديدة قلديها . يقولوا الموضه الشعر الاصفر .. اضربيه اصفر .. الموضه القصير .. قصريه ..
مش مهم شكلك ايه .. ماتصدقيش اللى تقولك ما تخديش من الموضه الا اللى يناسبك ..
دى بتغير منك و مش عايزاكى تبقى على الموضه .
ملحوظه : لو مش عارفه ايه الموضه اختارى لك واحدة معينة او مذيعة و قلديها .. خليكى نسخة منها .


خامسا :الولد بيحب البنت الدلوعة


ادلعى ياختى انت و هى .



سادسا : الولد بيحب البنت الجذابه اللى بتكون محور اهتمام الآخرين


فهميه ان في آخرين كتير معجبين بيكى
و قولى له : ارجوك اوعى تغير انا حواليا كتير .
ولا بيهمنى أبدا منهم ايه يعنى اكون حلوة فى عينهم .
ألفى قصص وهمية عن الأولاد الهيمانين فيكى و اللى انتى مدوخاهم بسحرك و جمالك .

سابعا : الولد بيحب البنت اللى بتحسسه برجولته و تحسسه بنفسه

ايه ده ! .. ايه العضلات دى كلها .. دى احلى عضلات شفتها فى حياتى .
. يا سلام ايه الشياكة دى كلها . انت أشيك ولد شفته فى حياتى .
.(مش مهم هو لابس ايه . انبهرى و خلاص ) .
يا سلام انت تقاطيع وشك حلوه بشكل ( حتى لو كانت ملخبطه ) و طول مانتى قاعده اشكرى فيه خليه كده قاعد نافش ريشه . و فرحان بنفسه .



ثامنا : اتمحكى فيه ( الزقي له )خليكى دايما معاه

كل شويه كلميه فى التليفون بأى حجة . قابليه فى كل حته يروحها . إعملى عليه كماشة . بحيث مايعرفش يفلفص منك و لا يشوفش غيرك ادامه . روحى له الشغل
اكبسى عليه مع السكرتيره .


تاسعا: عددى مواهبك


اكلك لازم مظبوط
قوليله انا ملحى فى الاكل لا كتير ولا قليل وبعمل شاى سكر زياده . وبلون البيض المسلوق .


عاشرا: رغم حبك الشديد للحريه والانطلاق

قوليله انت مالك وقتى وتفكيرى مش عارفه اعمل حاجه الا انى افكر فيك . مليت على ايامى




قالو منين البلد .. انا قلت مصراوي ..
فيها الوداد والسند .. ان كنت لها ناوي ..
يا أهل السماحه يا واحه .. لكل ضيف غاوي ..
وكفايه منها إمام الامه شعراوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
metab
المشرف العام
المشرف العام
avatar

الجنس : ذكر
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 26/01/2009
عدد الرسائل : 5003

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الأربعاء فبراير 18, 2009 10:57 pm

جااااااااااااااامد يا شيروووووووووووووووووووووو هو دا الكلام
انا معاك فى قل اللى بتقولة يا مان
لو عايزين تتجوزوا يا بنات مفيش حل غير تعملوا اللى شيرو بيقول علية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sherooo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى


الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 40
تاريخ التسجيل : 29/10/2007
عدد الرسائل : 3152

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الأربعاء فبراير 18, 2009 11:51 pm

ههههههههههههههههههههههه

اسمعوتا كلامى وانتوا تكسبوا




قالو منين البلد .. انا قلت مصراوي ..
فيها الوداد والسند .. ان كنت لها ناوي ..
يا أهل السماحه يا واحه .. لكل ضيف غاوي ..
وكفايه منها إمام الامه شعراوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
metab
المشرف العام
المشرف العام
avatar

الجنس : ذكر
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 26/01/2009
عدد الرسائل : 5003

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الأربعاء فبراير 18, 2009 11:58 pm

طبعا هما هيكسبوا واحنا ...............
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ست الحته
...::| عضو مجتهد |::...
...::| عضو مجتهد |::...
avatar

الجنس : انثى
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 07/01/2009
عدد الرسائل : 235

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الخميس فبراير 19, 2009 8:20 am

لا والله كتر خيرك
المفروض تعمل العنوان
how to lose agy in 10 days
شكرا على النصايح يا معلم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
romeo_a61
...::| عضو مجتهد |::...
...::| عضو مجتهد |::...
avatar

الجنس : ذكر
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 17/02/2009
عدد الرسائل : 448

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الخميس فبراير 19, 2009 9:14 am

بجد كلام زي العسل ياشيرووووو وانا موافق على الكلام ده لو البنت معملتش كده يبقى مش هتتجوز Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ست الحته
...::| عضو مجتهد |::...
...::| عضو مجتهد |::...
avatar

الجنس : انثى
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 07/01/2009
عدد الرسائل : 235

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الخميس فبراير 19, 2009 9:33 am

انتوا ازاى موافقين على الكلام ده
يا روميو لو البنت بتاعتك عملت كده لزقتلك يعنى من الاخر
هتزهق منها وهتهرب باقصى سرعه
راجع الكلام وفكر براحه مش هتستحملها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
romeo_a61
...::| عضو مجتهد |::...
...::| عضو مجتهد |::...
avatar

الجنس : ذكر
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 17/02/2009
عدد الرسائل : 448

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الخميس فبراير 19, 2009 11:02 am

يا برقوقة أنا عمري ماهزهق من الللي انا بحبها الللي بيحب حد بيستحمله وبصراحة أنا عايز البنت بتاعتي تلزقلي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
metab
المشرف العام
المشرف العام
avatar

الجنس : ذكر
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 26/01/2009
عدد الرسائل : 5003

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الخميس فبراير 19, 2009 11:55 am

احنا معاك يا زناتى وطبعا احنا نكسب
ويا برقوقة

طبيعة الراجل بيحب مراته تدعمة فى كل حاجه ساعات بتكون بتثبتة وساعات بيكون بجدمحتجلها
وراء كل رجل عظيم اكيد وسطة كبيرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ست الحته
...::| عضو مجتهد |::...
...::| عضو مجتهد |::...
avatar

الجنس : انثى
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 07/01/2009
عدد الرسائل : 235

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الخميس فبراير 19, 2009 12:45 pm

ههههههههههه
يا جدعان انتوا لسه مش جربتوا
مهما كان حبكوا لبعض مع الوقت هتحسوا انكوا محتاجين حريه
لازم كل واحد ياخد مساحه يتنفس فيها
مش تفضلوا لازقين لبعض
ولازم هى تنقدك وانت تنقدها بس بسلوب رقيق
حتى عشان تحسوا انكوا بتفهموا
لكن تبقى لازقالك
وعماله تشكر فيك
ايه واخد واحده من الانتخابات
مبتختلفش معاك ابدا
اسئلوا مجرب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
metab
المشرف العام
المشرف العام
avatar

الجنس : ذكر
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 26/01/2009
عدد الرسائل : 5003

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الخميس فبراير 19, 2009 1:01 pm

هو كلامك جميل يا برقوقة بس بردة الراجل بيحب انة لازم الواحدة تحسسة باهميتة وانها متقدرش تستغنى عنة
وبكدة تقدرى تخدى منة كل اللى انتى عايزاه
وياريت اخد واحدة من الانتخابات على الاقل هيبقى ليا واسطة كبيرة
وعلى راى المثل
وراء كل رجل عظيم امراة فى الانتخابات لها واسطة جامدة اوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sherooo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى


الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 40
تاريخ التسجيل : 29/10/2007
عدد الرسائل : 3152

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الخميس فبراير 19, 2009 9:26 pm

لغاية هنا وانا بختلف تماما مع الأخ / متعب

لأن المثل الصحيح بيقول : وراء كل رجل عظيم امرأة


وذلك لأن المحفظة دائما فى الجيب الخلفى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه




قالو منين البلد .. انا قلت مصراوي ..
فيها الوداد والسند .. ان كنت لها ناوي ..
يا أهل السماحه يا واحه .. لكل ضيف غاوي ..
وكفايه منها إمام الامه شعراوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لوجين
...::| عضو فعال |::...
...::| عضو فعال |::...
avatar

الجنس : انثى
المتصفح المفضل :
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 04/02/2009
عدد الرسائل : 1692

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الخميس فبراير 19, 2009 9:30 pm

المحفظة هتذيد يا بشمهندس مش هتقل وعلى فكرة لو واحد عرف يعمل حاجة مفرحة من دون حواء يبقى اول راجل فى العالم يعملها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emad_0715
...::| عضو فعال |::...
...::| عضو فعال |::...
avatar

الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 29/01/2009
عدد الرسائل : 2000

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   السبت فبراير 21, 2009 3:15 pm

على فكرة كلامك مش كلو صح الان مش كتير من الشباب بتحب الموضه ولا بتحب البنت اللى شايفه نفسه لازم البنت تكون بسيطه ورقيقه مش تحور وخلاص ممكن فى يوم من االايام يكتشف انها بتكدب عليه ويبعد عنها لان طبعا الواحد مبيحبش البنت الكدابه ولا البنات كمان بتحب الكدب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nor
...::| عضو مجتهد |::...
...::| عضو مجتهد |::...
avatar

الجنس : انثى
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 27/01/2009
عدد الرسائل : 342

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   السبت فبراير 21, 2009 11:02 pm

لا طبعا لازم كل واحد منهم يكون ليه حياته هو ماله انا روحن فين انهاردة وجيت منين المهم انا كويسه الحمد لله خلاص اه ممكن وعلى فكره انا بحب جدا ان الراجل ميسالش انتى كنتى فين لا يسيبه هى تقوله لوحده ومش مهم يعرف امتى من الاخر مع السلامة الحب مع التقيد وانا اساسا احب ايه فيه اذا كان راجل خنقه كده فككم شويه يارجالة مش كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sherooo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى


الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 40
تاريخ التسجيل : 29/10/2007
عدد الرسائل : 3152

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الأحد فبراير 22, 2009 7:02 am

لا تعليق على كلام نور

انا سايب الرد ليكم




قالو منين البلد .. انا قلت مصراوي ..
فيها الوداد والسند .. ان كنت لها ناوي ..
يا أهل السماحه يا واحه .. لكل ضيف غاوي ..
وكفايه منها إمام الامه شعراوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nor
...::| عضو مجتهد |::...
...::| عضو مجتهد |::...
avatar

الجنس : انثى
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 27/01/2009
عدد الرسائل : 342

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الأحد فبراير 22, 2009 7:46 am

الزواج مشاركة مش ختاقة مش مهم ايه الطباع المهم التوافق
على فكرة يا انسة نور انا شايفة لا لازم يسالها لانه بيحبها لو مش سالها تبقى مش فارقه معاه اصلا
ممكن يسال بس بطريقة زوق بطريقة حب مش كنتى فين؟؟؟ زى العساكر

هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لوجين
...::| عضو فعال |::...
...::| عضو فعال |::...
avatar

الجنس : انثى
المتصفح المفضل :
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 04/02/2009
عدد الرسائل : 1692

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الأحد فبراير 22, 2009 7:48 am

الزواج مشاركة مش ختاقة مش مهم ايه الطباع المهم التوافق
على فكرة يا انسة نور انا شايفة لا لازم يسالها لانه بيحبها لو مش سالها تبقى مش فارقه معاه اصلا
ممكن يسال بس بطريقة زوق بطريقة حب مش كنتى فين؟؟؟ زى العساكر

هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الــــــطير الحـــــزين
...::| عضو ذهبي |::...
...::| عضو ذهبي |::...
avatar

الجنس : انثى
أنــــا :
مزاجى :
المتصفح المفضل :
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 21/02/2009
عدد الرسائل : 4032

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الأحد فبراير 22, 2009 3:10 pm

كلامك صح يا برقوقه الرجاله دول مش عارفين حاجة فى اى حاجة
اهم حاجة عندهم مصلحتهم وبس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الــــــطير الحـــــزين
...::| عضو ذهبي |::...
...::| عضو ذهبي |::...
avatar

الجنس : انثى
أنــــا :
مزاجى :
المتصفح المفضل :
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 21/02/2009
عدد الرسائل : 4032

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الأحد فبراير 22, 2009 3:37 pm

صح يا لوجين المفروض يكون فى مشوراه مبنهم
ويكون فى حوار مبنهم مش يعمل الحاجة من غير مياخد رايها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لوجين
...::| عضو فعال |::...
...::| عضو فعال |::...
avatar

الجنس : انثى
المتصفح المفضل :
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 04/02/2009
عدد الرسائل : 1692

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 13, 2009 12:03 am

انا شايفها ان ممكن يعمل حاجة من غير رايها لان الراجل بيبقى اعقل من المراة بكتير
وده مش يمنع المفاجئات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الــــــطير الحـــــزين
...::| عضو ذهبي |::...
...::| عضو ذهبي |::...
avatar

الجنس : انثى
أنــــا :
مزاجى :
المتصفح المفضل :
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 21/02/2009
عدد الرسائل : 4032

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 13, 2009 12:41 am

صح كلامك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لوجين
...::| عضو فعال |::...
...::| عضو فعال |::...
avatar

الجنس : انثى
المتصفح المفضل :
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 04/02/2009
عدد الرسائل : 1692

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 13, 2009 12:44 am

مش كده بردو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ziko
...::| عضو ذهبي |::...
...::| عضو ذهبي |::...


الجنس : ذكر
أنــــا :
مزاجى :
المتصفح المفضل :
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 04/02/2009
عدد الرسائل : 2980

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 13, 2009 1:17 am

طيب كويس انكم بتعترفو بل كلام دة

ودى حاجة كويسة من يا لوجين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الــــــطير الحـــــزين
...::| عضو ذهبي |::...
...::| عضو ذهبي |::...
avatar

الجنس : انثى
أنــــا :
مزاجى :
المتصفح المفضل :
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 21/02/2009
عدد الرسائل : 4032

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 13, 2009 1:21 am

اى خدمة يا زيكوووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sherooo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى


الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 40
تاريخ التسجيل : 29/10/2007
عدد الرسائل : 3152

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 13, 2009 3:11 am

والله كلام زين

واحسن ما فيه انكم اعترفتوا ان الراجل اعقل من الست

يا مجانين

ههههههههههههههههههههههه


وشهد شاهد من اهلها




قالو منين البلد .. انا قلت مصراوي ..
فيها الوداد والسند .. ان كنت لها ناوي ..
يا أهل السماحه يا واحه .. لكل ضيف غاوي ..
وكفايه منها إمام الامه شعراوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لوجين
...::| عضو فعال |::...
...::| عضو فعال |::...
avatar

الجنس : انثى
المتصفح المفضل :
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 04/02/2009
عدد الرسائل : 1692

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 13, 2009 2:06 pm

احنا مجانين يا بشمهندس
ربنا يسامح
انا بقول اعقل مننا ولكن المراة بردو عندها عقل ولكنها تستخدم قلبها فى كثير من المواقف ولهذا هو اعقل لانه اكثر استخداما للعقل
المراة عاطفية لانها اكثر استخداما للقلب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ziko
...::| عضو ذهبي |::...
...::| عضو ذهبي |::...


الجنس : ذكر
أنــــا :
مزاجى :
المتصفح المفضل :
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 04/02/2009
عدد الرسائل : 2980

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 13, 2009 2:07 pm

عشان كدة البنات بتودى فى داهيا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لوجين
...::| عضو فعال |::...
...::| عضو فعال |::...
avatar

الجنس : انثى
المتصفح المفضل :
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 04/02/2009
عدد الرسائل : 1692

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 13, 2009 2:11 pm

وانتو بتودو وراى الشمس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ziko
...::| عضو ذهبي |::...
...::| عضو ذهبي |::...


الجنس : ذكر
أنــــا :
مزاجى :
المتصفح المفضل :
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 04/02/2009
عدد الرسائل : 2980

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 13, 2009 2:15 pm

على الاقل الشمس هتسيح
لاكن انتو
بتودو فى حديد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لوجين
...::| عضو فعال |::...
...::| عضو فعال |::...
avatar

الجنس : انثى
المتصفح المفضل :
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 04/02/2009
عدد الرسائل : 1692

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 13, 2009 2:31 pm

على فكرة يا استاذ زيكو لو المراة بقت زى الرجل بتفكر بعقلها ماكنتوش هتحبوها
صح ولا لاء
شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ziko
...::| عضو ذهبي |::...
...::| عضو ذهبي |::...


الجنس : ذكر
أنــــا :
مزاجى :
المتصفح المفضل :
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 04/02/2009
عدد الرسائل : 2980

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 13, 2009 2:48 pm

صح
يا لوجين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لوجين
...::| عضو فعال |::...
...::| عضو فعال |::...
avatar

الجنس : انثى
المتصفح المفضل :
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 04/02/2009
عدد الرسائل : 1692

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 13, 2009 2:49 pm

الحمد لله
الموضوع رائع يا بشمهندس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الــــــطير الحـــــزين
...::| عضو ذهبي |::...
...::| عضو ذهبي |::...
avatar

الجنس : انثى
أنــــا :
مزاجى :
المتصفح المفضل :
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 21/02/2009
عدد الرسائل : 4032

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 13, 2009 4:45 pm

ههههههههههه

خلاص يا لوجين احنا اعقل منهم هما مجانين Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sherooo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى


الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 40
تاريخ التسجيل : 29/10/2007
عدد الرسائل : 3152

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   السبت مارس 14, 2009 6:44 am

ماشى ماشى




قالو منين البلد .. انا قلت مصراوي ..
فيها الوداد والسند .. ان كنت لها ناوي ..
يا أهل السماحه يا واحه .. لكل ضيف غاوي ..
وكفايه منها إمام الامه شعراوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emad_0715
...::| عضو فعال |::...
...::| عضو فعال |::...
avatar

الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 29/01/2009
عدد الرسائل : 2000

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   السبت مارس 14, 2009 12:00 pm

منورين

وانا شايف ان انتو الاتنين متبهدلين

ولية دة كله مش عارف

يجماعة لا الراجل يقدر يعيش من غير الانثى ولا الانثى تقدر ان تعيش بدون رجل فى حياتها

وليس الرجال كلهم مثل بعضهم

وكذلك النساء ليسوا مثل بعض

لذا اكيد كل رجل هيلاقى شريكة حياتة اللى تناسبة وتوافق على طباعة مهما كانت

واكيد برضة الانسة نور هتلاقى اللى ميخليهاش تعيش فى المعسكر

واكيد الراجل اللى عايز مراتة تعيش فى معسكر اكيد هيلاقيها

وزى ما بيقولوا < ام عيالوا مكتوبالوا >
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لوجين
...::| عضو فعال |::...
...::| عضو فعال |::...
avatar

الجنس : انثى
المتصفح المفضل :
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 04/02/2009
عدد الرسائل : 1692

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الجمعة مارس 20, 2009 9:57 am

وزى ما بيقولوا < ام عيالوا مكتوبالوا >

تمام يا استاذ عماد
بس انا كان ردى على كلام الاستاذ زيكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sherooo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى


الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 40
تاريخ التسجيل : 29/10/2007
عدد الرسائل : 3152

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الأحد أبريل 19, 2009 10:43 am

ام عيالوا ناويالوا

حلوة اوى المقولة دى

عماد بيحرضهم علييييييييييييييييييييييييينا

عماد بقى جاسوووووووووووووووووووووووس




قالو منين البلد .. انا قلت مصراوي ..
فيها الوداد والسند .. ان كنت لها ناوي ..
يا أهل السماحه يا واحه .. لكل ضيف غاوي ..
وكفايه منها إمام الامه شعراوي


عدل سابقا من قبل sherooo في الأحد أبريل 19, 2009 5:29 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الدلوعه
...::| عضو نشيط |::...
...::| عضو نشيط |::...
avatar

الجنس : انثى
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 13/03/2009
عدد الرسائل : 638

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الأحد أبريل 19, 2009 3:32 pm

ايه الكلام النفخ ده
ميغور الوله اللي عايز البنت كده
هوه احنا مش فاضيين غير لدلع الولاد الفارغ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sherooo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى


الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 40
تاريخ التسجيل : 29/10/2007
عدد الرسائل : 3152

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الأحد أبريل 19, 2009 5:31 pm

انا مش فاهم ايه المقصود بكلامك ده يا دلوعة

لو ليكى نقد او تعليق قوليه باسلوب احسن من كده يا ريت




قالو منين البلد .. انا قلت مصراوي ..
فيها الوداد والسند .. ان كنت لها ناوي ..
يا أهل السماحه يا واحه .. لكل ضيف غاوي ..
وكفايه منها إمام الامه شعراوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AMIRA
...::| عضو ذهبي |::...
...::| عضو ذهبي |::...
avatar

الجنس : انثى
أنــــا :
المتصفح المفضل :
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 18/04/2009
عدد الرسائل : 4113

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الخميس أبريل 23, 2009 12:56 pm

هوانتم كل فكرتكم عن البنات انهم يكون قاعدين ليكم على سنجه عشره
طيب لما تكون البنت كده مين اللى هيحضر طلابتكم
ايوه هو ضرورى انها تكون مهتميه بنفسها بس ده مش هيبقى طول الوقت اكيد بعض الاوقات هتبقى مش فاضبه وممكن تكون تعابنه
فازم هو كمان يراعى كده
زى مهى بتراعى ظروفه ومشاغله ولا بتجى فى يوم تشتكى من طول هجره ليها
خليكم واقعين شويه
وعلى فكره كلامك مش صح يا نور
ازاى تخرج من غير ما بعرف ولا تقولوه
هى مش مسئوله منه بردوا
وعلى العموم هو اكيد بيسالها عشان هو مهتم بيها مش اكتر والا مش هتفرق معاه يعرف هى فين
وده مش تقييد للحريه الشخصيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sherooo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى


الجنس : ذكر
المتصفح المفضل :
العمر : 40
تاريخ التسجيل : 29/10/2007
عدد الرسائل : 3152

مُساهمةموضوع: رد: للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى   الخميس أبريل 23, 2009 5:46 pm

والله احنا فى انتظار رد نور على كلامك يا أميرة

ودى اراء لازم نحترمها برضه

ولا ايه يا جماعة ؟؟؟؟




قالو منين البلد .. انا قلت مصراوي ..
فيها الوداد والسند .. ان كنت لها ناوي ..
يا أهل السماحه يا واحه .. لكل ضيف غاوي ..
وكفايه منها إمام الامه شعراوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
للبنات فقط اسمعى النصايح دى ومش هتندمى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
a7lashella :: منتدى المرأة :: موضوعات تهمك - لكى يا سيدتى-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» يونيفورم مدارس بنات _(شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
أمس في 3:29 pm من طرف ناناجمس

»  يونيفورم شيفات -( شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
أمس في 2:27 pm من طرف ناناجمس

» شركة تصنيع يونيفورم فنادق _شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
أمس في 1:26 pm من طرف ناناجمس

» متجر يونيفورم شركات الامن _( شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
أمس في 12:39 pm من طرف ناناجمس

»  يونيفورم شركات البترول _( شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
أمس في 11:37 am من طرف ناناجمس

» جميع موديلات ارواب التخرج_( شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
أمس في 10:29 am من طرف ناناجمس

» اسعار يونيفورم_شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
أمس في 9:45 am من طرف ناناجمس

»  زي حضانه _(شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الأربعاء يناير 17, 2018 3:15 pm من طرف ناناجمس

» يونيفورم مستشفى_( شركة السلام للملابس الطبية 01118689995 )
الأربعاء يناير 17, 2018 2:31 pm من طرف ناناجمس

»  يونيفورم شركات الامن _( شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
الأربعاء يناير 17, 2018 1:55 pm من طرف ناناجمس

» بدلة عمال – ملابس شركات البترول _( شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
الأربعاء يناير 17, 2018 12:55 pm من طرف ناناجمس

» صور موديلات يونيفورم _(شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الأربعاء يناير 17, 2018 12:00 pm من طرف ناناجمس

» ارواب تخرج جاهزة وتفصيل_( شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الأربعاء يناير 17, 2018 9:46 am من طرف ناناجمس

» يونيفورم عمال المطاعم -شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الثلاثاء يناير 16, 2018 3:15 pm من طرف ناناجمس

» صور يونيفورم مدارس _(شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الثلاثاء يناير 16, 2018 2:49 pm من طرف ناناجمس

» يونيفورم فندق -شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
الثلاثاء يناير 16, 2018 2:13 pm من طرف ناناجمس

» ملابس عمال المصانع -شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
الثلاثاء يناير 16, 2018 1:37 pm من طرف ناناجمس

» لبس حارس الامن _(شركة السلام لليونيفورم 01223182572 )
الثلاثاء يناير 16, 2018 12:14 pm من طرف ناناجمس

» اسعار يونيفورم حفلات الخريجين_( شركة السلام لليونيفورم 01118689995 )
الثلاثاء يناير 16, 2018 11:28 am من طرف ناناجمس

» ملابس يونيفورم_(شركة السلام لليونيفورم  01118689995 ) 
الثلاثاء يناير 16, 2018 9:56 am من طرف ناناجمس

الوقت الذى استغرقته بالموقع أحلــى شلة لكل الشلـــــة


الموضوعات المكتوبة لا تعبر بالضرورة عن رأي الموقع 


Powered by © ahlamontada ® Version 3.8.6Copyright ©2000 - 2014,
Jelsoft Enterprises Ltd.Search Engine Friendly URLs by © phpBB2 3.5.1
©2014,a7lashella, Inc.